Jobsøger Menuen
Din konto
Post-System
Favoritjobs
Rediger CV
Personlige Oplysninger
Log af
Jobsøgning
Nye Stillinger
Opdelt efter Amt
Efter kategori
Udvidet søgning
Virksomhedens Profil

ACN



Favorit Job

Customer care representative med dansk
indrykket d. 21. august 2017

Beskrivelse af Stillingen:  

Virksomhed
ACN
Grabiszyńska 251a
Att.: Małgorzata Dec
53234 Wrocław
DK-Jobs ref.: 8698
Tlf.: 0048601898073

Udløbsdato
22. oktober 2017

Geografisk Placering
Udlandet

Fagområde
Telekommunikation

Arbejdstid
Fuldtid

Stillingsbetegnelse
Kundeservicemedarbejder

Rejseaktivitet
Ingen rejseaktivitet

Udstationering
Ingen udstationering

Mangler du forandring i dit liv? Har du tænkt på at finde et job i udlandet? Vil du gerne se og opleve noget andet end dagligdagen som arbejdsløs, eller som en hamster i et hjul?



En stilling hos ACN's europæiske afdeling i skønne Wroclaw i Polen kan være den nye begyndelse du går og drømmer om!



ACN er den største virksomhed i verden med direkte salg af forskellige tjenester. ACN er aktive i Nordamerika, Europa og Asien/Stillehavet. ACN tilbyder telekommunikationstjenester, ernæringsprodukter, samt eksklusive hudplejeprodukter. At arbejde hos ACN Europe er at arbejde i et dynamisk og meget internationalt miljø. I skrivende stund arbejder over 400 ansatte fra over 30 forskellige nationaliteter, i vores Europæiske kontorer.






Jobbets opgaver:



Behandling af forespørgsler fra kunder og/eller repræsentanter, ved at løse kundens udfordring eller at videresende sagen til den rette afdeling, ved hjælp af interne procedurer med henblik på at bevare kundens tilfredshed.


Registrering af alle kundehenvendelser i det interne computer-system for opbygning af kundehistorik.


Deltagelse i trænings-sessioner for løbende opdatering i nye procedurer, produkter, tjenester og for at bibeholde en høj kvalitet af service i kommunikation med kunderne.


Skab opmærksomhed omkring usædvanlige situationer så snart de opdages/opstår og adressér til ledelsen, for opfølgning efter behov.


Aflastning af kollegaer, samt supportering af andre afdelinger i travle og/eller nødvendige situationer.


Assistance i diverse 'ad hoc' projekter.


Effektiv kommunikation med andre afdelinger i forbindelse med forespørgsler/eskaleringer.





Foretrukne kompetencer:



Flydende dansk og et godt engelsk

Effektiv og dygtig til at kommunikere

Professionel telefon-etikette

Kundeservice-orienteret

Stabile IT-færdigheder

Fremragende evne til at arbejde i et team

Højt niveau af motivation for løbende, at forbedre egne præstationer

Tidligere erfaring med arbejde i et kundeservice-miljø er en fordel





Stillingen tilbyder:



Attraktiv løn

Et stabilt fuldtidsjob på kontrakt

1 times lønnet pause dagligt

Omfattende træning i systemer og produkter

Cafeteria Benefit System (Multisport Card til diverse velvære- og træningscentre, biografbilletter eller andre goder fra en pulje af 700 valgfrie tilbud)

Privat sundhedsforsikring

Deltagelse i sjove og spændende Team Events

Et job i en dynamisk og venlig atmosfære

Mulighed for at arbejde i et spændende multikulturelt miljø

Extra fridage beregnet ud fra aktive år på arbejdsmarkedet